Direktlänk till inlägg 16 februari 2017

Sjukt dålig uppdatering

Av Smilla - 16 februari 2017 14:55

Amen hallå!

Jag bara kom på nu att jag har en blogg som inte har uppdatrats på jättelänge! Helt sjukt att bara glömma bort känner jag, eller hur? Här brukar jag typ störa mig på vissa andra som inte har bloggat på länge, och nu har ju jag gjort samma sak!

Förlåt mig, jag ska föröka ta tag i detta igen...men har sjukt mycket i skolan och är alltid så, så därför att jag säkert helt glömt bort min blogg!


Just nu har jag kommit hemfrån skolan o är nöjd, eftersom vi idag har fått tillbaka vårat engelskaprovet odet var godkänt! Detta trodde jag aldrig, utan kom hem från skolan förra veckan o grät för att "jag trodde att jag hade misslyckats helt..."

Mamma undrade vad som var med mig, och jag talade om vad felet var... 

Sedan efter det så kom jag på att jag inte hade varit på toaletten alls i skolan på hela den dagen, så det blev ett raskt steg inpå toaletten och jag både kissade jättemycket o kände inte innan...utan sedan kom det ett stort tryck o då var det dax för mig att BAJSA oxå, utan toalettpapper på rullen. Så himla tur att mamma var hemma o kunde serva mig med en NY rulle Lambi!


Men idag så är jag iallafall glad o nöjd då jag fick veta resultatet på provet, yeaaaah!!!!


#sålyckligheltenkelt

 


Nu kommer ajg att käka lite Mellis, eftersom att skolmaten inte var så mycket att "hänga i julgranen" idag!

Så Mellis nu o sedan blir det till att plugga matte, prov på måndag o jag nästan dör av nervositet!




Ha en fortsatt fin & bra torsdag alla!


/Pusspuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Smilla - 24 mars 2020 11:54

...när inte min mage sköter sig, då får jag ta och plugga hemma istället vilket har gått o funkar ok! Mamma är hemma och sover nu efter att ha jobbat inatt, så jag låter henne sova tills hon brukar vakna vid klockan fyra (fast hon brukar ha mobilal...

Av Smilla - 1 mars 2020 21:39

Mitt allra sista sportlov är SLUT nu, eller det tog slut förra söndagen eftersom vi har alltid SPORTLOV vecka 8! Så har gått i skolan en vecka, men eftersom min syrra fick en släng av magsjukan förra helgen...så fick jag ju förstås oxå det. Gick he...

Av Smilla - 1 februari 2020 19:47

Japp, hela denna veckan har jag varit sjuk! Eller jag gick hem från skolan i tisdags efter att vi hade haft lunch, för jag hade verkligen jätteont i huvudet! Hjälpte inte att få en Alvedon av skolsköterskan på förmiddagen! Ok, det släppte väl lite....

Av Smilla - 21 januari 2020 09:58

Mådde jättedåligt igårkväll för jag hade jätteont i magen! Så jag gick o la mig tidigt för natten med en hink vid sängen (mamma kom in med den) Men jag kräktes inte något alls under hela natten, utan kunde väl sova något sånär! Vaknade vid halv tre...

Av Smilla - 16 januari 2020 20:21

MIN BLOGG ÄR ÅTERIGEN FUNNEN!!   Nu så bara kikade jag in här på bloggplatsens sida och fick en svag tanke på "men visst har jag väll en blogg på denhärsidan" Och visst hade jag ju det, men mindes ju inte lösenordet utan fick skaffa ett NYTT! ...

Presentation

Hej!
Jag heter Smilla, och har precis nu fått SOMMARLOV...vilket kändes VÄLKOMMET!
Mycket plugg & slit de två sista månaderna, sen har jag varit mycket hemma pågrundav min krångliga mage.
Prutt & fismage samtidigt som jag vissa dagar har haft jätteont

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards