Alla inlägg under oktober 2017

Av Smilla - 6 oktober 2017 15:36

Mamma är ledig idag o jag fortfarande hemma från skolan! Idag så har vi käkat lite lättare lunch tillsammans, vilket funkade ok för mig.

Efter att vi hade käkat klart så fixade vi iordning o plockade undan. Sen efter en stund så sa mamma samtidigt som hon inte kunde stå riktigt still: "Mmm, jag är nu bajsnödig o måste gå på toaletten..." Sedan släppte hon diskborste o annar och gick på toaltten.

Jag fortdatte att pula o plocka i köket, vilket gicvk ok!

Och mamma satt länge på toletten o bajsade, så lände så jag blev så bajsnödig att jag blev tvungen att bajsa på golvet (drog av mig mina mysisar o trosor, satte mig på huk och sen började jag känna att bajset kom....hade inget papper o torka mig med, sen så kände jag att jag behövde kissa oxå. Så jag fick ju kissa på golvet oxå)


Japp, det kom kiss på mina trosor o sen fick jag sjuukt ont i magen där jag satt o bajsade ut sammanlagt fyra (4) bajskorvar!

En av dom var långa o den var jobbig att klämma ut, jag blev typ röd i ansiktet å jämrade mig lite med!






/Kram & trevlig helg Smilla    "tror jag behöver kräkas, har asont i magen o mårilla"

Av Smilla - 5 oktober 2017 14:29

Idag är jag hemma från skolan för jag vaknade imorse halv sex o hade jätteont i magen. När mamma kom in till mig så tyckte hon att jag skulle vara hemma, för just då när hon kom in så mådde jag illa och vara nära att kräkas (men gjorde inte).

Steg upp o gick på toaletten för att göra mina "morgonbehov" som var visst både "KISSA & BAJSA"!

Mamma trodde att det var därför som jag hade ont i magen för att jag behövde bajsa, men jag har haft ont i magen till och från hela dagen...

Inte mycket mat i min magen idag, mer än lite ljust bröd & te & filmjölk. Får hoppas på att kunna käka middag ikväll, eller kan jag inte det heller!


Neeeej, nu känns det som att jag behöver parkera mig på toaletten...ååååh, bara det inte är diarrée!!



#bajsnödig #ontimagen #hemmaochsjuk



Hoppas att ni andra har en fin dag!



/Kram Smilla

Presentation

Hej!
Jag heter Smilla, och har precis nu fått SOMMARLOV...vilket kändes VÄLKOMMET!
Mycket plugg & slit de två sista månaderna, sen har jag varit mycket hemma pågrundav min krångliga mage.
Prutt & fismage samtidigt som jag vissa dagar har haft jätteont

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards