Direktlänk till inlägg 6 oktober 2017

Bajsat på golvet

Av Smilla - 6 oktober 2017 15:36

Mamma är ledig idag o jag fortfarande hemma från skolan! Idag så har vi käkat lite lättare lunch tillsammans, vilket funkade ok för mig.

Efter att vi hade käkat klart så fixade vi iordning o plockade undan. Sen efter en stund så sa mamma samtidigt som hon inte kunde stå riktigt still: "Mmm, jag är nu bajsnödig o måste gå på toaletten..." Sedan släppte hon diskborste o annar och gick på toaltten.

Jag fortdatte att pula o plocka i köket, vilket gicvk ok!

Och mamma satt länge på toletten o bajsade, så lände så jag blev så bajsnödig att jag blev tvungen att bajsa på golvet (drog av mig mina mysisar o trosor, satte mig på huk och sen började jag känna att bajset kom....hade inget papper o torka mig med, sen så kände jag att jag behövde kissa oxå. Så jag fick ju kissa på golvet oxå)


Japp, det kom kiss på mina trosor o sen fick jag sjuukt ont i magen där jag satt o bajsade ut sammanlagt fyra (4) bajskorvar!

En av dom var långa o den var jobbig att klämma ut, jag blev typ röd i ansiktet å jämrade mig lite med!






/Kram & trevlig helg Smilla    "tror jag behöver kräkas, har asont i magen o mårilla"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Smilla - 24 mars 2020 11:54

...när inte min mage sköter sig, då får jag ta och plugga hemma istället vilket har gått o funkar ok! Mamma är hemma och sover nu efter att ha jobbat inatt, så jag låter henne sova tills hon brukar vakna vid klockan fyra (fast hon brukar ha mobilal...

Av Smilla - 1 mars 2020 21:39

Mitt allra sista sportlov är SLUT nu, eller det tog slut förra söndagen eftersom vi har alltid SPORTLOV vecka 8! Så har gått i skolan en vecka, men eftersom min syrra fick en släng av magsjukan förra helgen...så fick jag ju förstås oxå det. Gick he...

Av Smilla - 1 februari 2020 19:47

Japp, hela denna veckan har jag varit sjuk! Eller jag gick hem från skolan i tisdags efter att vi hade haft lunch, för jag hade verkligen jätteont i huvudet! Hjälpte inte att få en Alvedon av skolsköterskan på förmiddagen! Ok, det släppte väl lite....

Av Smilla - 21 januari 2020 09:58

Mådde jättedåligt igårkväll för jag hade jätteont i magen! Så jag gick o la mig tidigt för natten med en hink vid sängen (mamma kom in med den) Men jag kräktes inte något alls under hela natten, utan kunde väl sova något sånär! Vaknade vid halv tre...

Av Smilla - 16 januari 2020 20:21

MIN BLOGG ÄR ÅTERIGEN FUNNEN!!   Nu så bara kikade jag in här på bloggplatsens sida och fick en svag tanke på "men visst har jag väll en blogg på denhärsidan" Och visst hade jag ju det, men mindes ju inte lösenordet utan fick skaffa ett NYTT! ...

Presentation

Hej!
Jag heter Smilla, och har precis nu fått SOMMARLOV...vilket kändes VÄLKOMMET!
Mycket plugg & slit de två sista månaderna, sen har jag varit mycket hemma pågrundav min krångliga mage.
Prutt & fismage samtidigt som jag vissa dagar har haft jätteont

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards