Alla inlägg den 28 september 2018

Av Smilla - 28 september 2018 13:39

Åååh, igår efter att vi hade haft lunch så fick jag sjukt ont i magen. Så efter att ha haft en lektion efter lunchen så tog jag mig hem med bussen. Engelska glosprovet hade vi igår på morgonen, men vet inte om det gick bra. Eftersom jag är hemma från skolan idag med, för när jag kom hem igår så kräktes jag (mamma sov dagen ogår efter att ha jobbat natten). Så hon visste ju ine att jag var hemma just då, hehe!

Jag tog mig inpå mitt rum och lämnade in min väska o mobil, sen vände sig bara magen och då var det raka vägen inpå toaletten som gällde. Som väl var så kräktes jag i toaletten och inte utanför. 

Efter det så tog jag med mig en hink in på rummet och ställde vid sängen. Sen la jag mig raklång i sängen och mådde fortfarande illa. Jag mådde verkligen bajs där jag låg i sängen!

Men somnade efter en liten stund o sov väl i två timmar, innan jag vaknade och behövde kissa. Klockan var väl då halv fyra, så mamma sov fortfarande fram till fyra tror jag. 

Men jag klev ur sängen för att gå på toa för att kissa, och sedan så bajsade jag oxå vilket var skönt. Annars kunde man ju tro att det skulle vara diarrée efter att jag kräktes innan, men skönt att det kom vanligt bajs iallafall!


Sen efter det toalettbesöket så tog jag mig ner i köket för att dricka vatten först o sen blev jag sugen på en mugg te oxå.


Är hemma från plugget idag oxå för att kunna vila upp mig lite, kräktes som väl var bara en gång! Men har inte varit så jättesugen på att inta så stort födoämne, mer än lite filmjölk & müsli & rostade mackor!


Mamma är ledig idag för att jobba en natt till till imorgon, så den här dagen är jag inte ensam utan har haft mamma o prata med också o vi har spelat lite spel med. 


Just för tillfället är mamma iväg o hadlar lite, men kommer väl snart hem igen!


Oooj, jag behöver gå på toaletten för att göra nummer TVÅ...trycker på som f***n just nu!!


Och nu kom mamma hem hörde jag, hahaha! Så då blir det väl att baka lite till fika för oss, vi ska baka tillsammans. Men jag måste ju ta hand om toaletten först o göra nummer TVÅ!






/Tack & hej från Smilla

Presentation

Hej!
Jag heter Smilla, och har precis nu fått SOMMARLOV...vilket kändes VÄLKOMMET!
Mycket plugg & slit de två sista månaderna, sen har jag varit mycket hemma pågrundav min krångliga mage.
Prutt & fismage samtidigt som jag vissa dagar har haft jätteont

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards