Alla inlägg den 24 mars 2020

Av Smilla - 24 mars 2020 11:54

...när inte min mage sköter sig, då får jag ta och plugga hemma istället vilket har gått o funkar ok!

Mamma är hemma och sover nu efter att ha jobbat inatt, så jag låter henne sova tills hon brukar vakna vid klockan fyra (fast hon brukar ha mobilalarmet igång, så hon inte sover längre...)

Jag steg upp imorse klockan åtta, för att jag skulle kunna börja plugga vid nio fast det blev väl vid halv tio!

Aja, så farligt är det väl inte när man har plugget framme redan från igår!


Nu om en stund ska jag käka lite lunch, och då får det bli rester från gårdagens middag. Mammas goa "gröna ärtsoppa med kokt ägg & nån macka & vatten"!


Efter det så får det la bli en lite promenad med vovven, för nog behöver väl hon ut och göra sina behov!




Ha en fortsatt fin dag!





/Kram Smilla

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej!
Jag heter Smilla, och har precis nu fått SOMMARLOV...vilket kändes VÄLKOMMET!
Mycket plugg & slit de två sista månaderna, sen har jag varit mycket hemma pågrundav min krångliga mage.
Prutt & fismage samtidigt som jag vissa dagar har haft jätteont

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards