Alla inlägg den 17 maj 2016

Av Smilla - 17 maj 2016 21:16

Jaop, jag har ju varit hemma från skolan idag och varit som sagt helkass i magen på morronen då jag gick på toaletten först vid åttasnåret!

Som väl var så hann jag sätta mig på plats innan det kom #enmassalösavföring Jag tror jag satt i en kvart-tjugominuter innan jag kunde gå därifrån.

Mamma fixade en tallrik laktosfri filmjölk & glutenfri müsli, men den glutenfria müslin var ingen goood...smakade inte ett piss!

Men man vänjer väl sig kanske, eller så får det bli hemgjord müsli istället!

Usch, jag har istortsätt legat hela dagen...för att min magen har varit så knas. Ibland har den känts ok, men vissa andra gånger då har jag fått springa på toaletten förjämnan! :(

Mamma körde till Apoteket idag o köpte laktostabletter, så det har jag tagit en innan vi skulle käka middag...men inte så stor storätare för mig justnu bara... ;)

Nu är mammsen in o jobbar natten inatt, känns just nu bara bläää!

Fast å andra sidan så kommer jag att stanna hemma imorgon oxå, för att se om magen kommer bli ok!

Jag vill inte vara borta mera från skolan nu, missar ju sååå sjukt mkt o har stort svenskaprov på fredag o böckerna är ju i skåpet i skolan.


Nepp, nu måste jag ta mig till sängen o sova! Fast först en runda till toaletten, magen känns lite tjorvig NU igen!

Hoppas jag slipper springa på dass inatt, för det fick jag göra tre till fyra gånger förra natten o hade dödens ont i magen!


Ha en underbar natt & dröm många söta drömmar!<3<3<3




/Tjingeling

Presentation

Hej!
Jag heter Smilla, och har precis nu fått SOMMARLOV...vilket kändes VÄLKOMMET!
Mycket plugg & slit de två sista månaderna, sen har jag varit mycket hemma pågrundav min krångliga mage.
Prutt & fismage samtidigt som jag vissa dagar har haft jätteont

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards