Alla inlägg den 25 maj 2016

Av Smilla - 25 maj 2016 10:28

Åh, jag vaknade inatt klockan halv två av att jag hade jätteont i magen! :( Jag försökte vända mig till rätta, för att "kanske" kunna somna om igen...men gick inte SÅ bra. Utan jag fick kliva upp ur sängen o gå på toaletten!

Och då var jag glad att det inte hände något i sängen, för när jag satte mig på toaletten så började jag bli illamående oxå! Då kräktes jag i pedalhinken som hade en påse i sig tack o lov.

Som väl var så vaknade mamma och kikade inpå toaletten där jag satt med pedalhinken i knät, men då kräktes jag inte utan började böla då jag fick se henne. För det kom från andra änden oxå i lös form, jag mådde SKIT!

Både mamma o jag tycker det är konstigt, eftersom jag inte har ätit nåt med laktos på en hel vecka o varit ok i magen. Men nu börjar den krångla igen o nu då så kräktes jag oxå!

Som väl är så är mammsen ledig idag o två dagar till, men nu är hon iväg för att köpa glutenfritt bröd o müsli o flingor...för att se om det även är gluten jag inte tål.

Sist jag kräktes nu var då klockan visade halv åtta imorse o nu känns det väl relativt ok...ingen lös avföring har jag haft sedan inatt, och nu känns det som om jag vill ha något att äta lr åtminstone dricka iaf.


Ha en fortsatt bra onsdag!


/Kram & tjingeling<3<3<3

Presentation

Hej!
Jag heter Smilla, och har precis nu fått SOMMARLOV...vilket kändes VÄLKOMMET!
Mycket plugg & slit de två sista månaderna, sen har jag varit mycket hemma pågrundav min krångliga mage.
Prutt & fismage samtidigt som jag vissa dagar har haft jätteont

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards