Alla inlägg den 20 maj 2016

Av Smilla - 20 maj 2016 23:32

Mnja, jag tycker att det känns sjukt trist att blogga o berätta om mig själv! :(

Varför verkar det inte finnas så många som vill läsa min blogg??? Jag går i 8:an o har en såkallad "laktosmage" som gör det svårt för mig att käka vad för mat som helst!

Min älskade mamma jobbar som sjuksköterska o min älskade pappa jobbar som lärare i matte o fysik på en högstadieskola (fast inte på den skolan jag går på...som väl är).

Sen så har jag två äldre systrar, en som bor istortsätt hos sin fina kille o en syster som fortfarande bor här hemma för att hon går första året på gymnasiet o pluggar istortsätt hela tiden. Inte mycket av henne man får se på dagarna ör hon sitter på sitt rum o pluggar.

Jamen självklart så behöver hon ju besöka toaletten o den är nästan mittemot hennes rum, så två till tre steg dit!

Imorn tror jag hon kommer följa med mig en sväng på stan, fast lär väl bara bli ett par timmar. För sedan så kommer vi ta oss till våran syster o kille som bor i stan. Då ska vi käka lite gooo mat tillsammans!

Mamma sover hela dagen imorn för hon har nattpass på jobbet NU, och pappa ligger just nu sjuk...så vi två systrar ska intill stan själva imorn för att träffa våran storasyster!

Det kommer bli SÅ kul o mysigt... :)


Nepp, nu så ska jag alldeles strax ta mig till sängen för att sova...behöver det NUU!


/Kram & godnatt<3<3<3



~~jag hoppas att få kommentarer nu o endel

frågor oxå, annars tar jag en paus i mitt

bloggande!!~~

 

 

 

   

 

 

Presentation

Hej!
Jag heter Smilla, och har precis nu fått SOMMARLOV...vilket kändes VÄLKOMMET!
Mycket plugg & slit de två sista månaderna, sen har jag varit mycket hemma pågrundav min krångliga mage.
Prutt & fismage samtidigt som jag vissa dagar har haft jätteont

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards